Flag Counter

zaterdag 4 juli 2020

Kaasbereiding op de Boerderij (deel 2)


Het zomerproject is uitgezet, de beschrijvingen, blogs, boekjes en materiaalpakketten staan klaar, dus nu mag ik ook zelf aan het project beginnen.

De eerste 2 weken van het project wordt besteed aan de kijkkast. Ik had natuurlijk al gemeld dat ik de kaasboerderij wilde inbouwen in het Old Ambachthuus, dus ik ben van de week eens voor mijn huis gaan zitten en zitten te bekijken welke ruimte mogelijk het meest geschikt zou kunnen zijn, hierbij natuurlijk wel bedenkend dat andere ruimtes inmiddels al een klein beetje gereserveerd zijn voor andere projecten die nog verder uitgewerkt moeten worden.

Mijn keus is gevallen op de ruimte in het midden van het huis, een mooi groot raam aan de achterkant, waar het pekelbad mooi kan komen te staan en voldoende ruimte om alle items verder kwijt te kunnen. 

Ik denk niet dat ik verder iets aan deze ruimte ga doen, behang en vloer blijven hetzelfde, dus eens kijken of ik mogelijk iets met de verlichting en afwerking van de deuren kan doen.
Pas over 2 weken begint het project met de inrichting, dus ik heb nog even de tijd! Ik houd je op de hoogte. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten