Flag Counter

vrijdag 11 september 2015

Dagdromen....

Vandaag eens heerlijk lopen dagdromen over het 't Old Ambachtshuus....

Ik lig de laatste dagen wat meer op bed i.v.m. rugklachten en dan lig ik tegen de buitenkant van het huis te kijken. Hoe zou ik de verschillende zaken gaan aanpakken. Ik heb bedacht hoe en waar het rookkanaal moet komen en ook ben ik eruit om de verlichting aan te gaan leggen.

De verlichting die er nu in zit ga ik er uit halen, het is een oud systeem en geheel weggewerkt tussen de lagen van de verdiepingen. Ik kies voor een vuilstortkanaal aan de achterzijde van het huis, van boven naar beneden. Dit kanaal kan gelijk de verlichtingsbalken wegwerken.

Het rookkanaal zal ik eerst aanleggen door een er elektriciteitsbuis door het dak en de 2 verdiepingen heen de boren.... alleen .... het dak en 2e verdieping zal wel lukken, maar hoe ik dan weer bij de 1e verdieping met de boormachine moet komen.....

Buitenzijde van het huis moet ik nog kiezen, wordt het een vakwerkshuis of ga ik met eierdozen de muur bekleden ......

Nog maar even verder dagdromen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten