Flag Counter

donderdag 2 april 2015

De verbouwing...

Gisteravond een inspirerend gesprek gehad met Willem & Willy van mijn knutselclubje. We hadden het over de evt thema's in de verschillende ruimtes en hoe bijv de verlichting en inrichting eruit zou kunnen zien.

De smederij komt in elk geval op de beneden verdieping. De schoorsteen van het vuur moeten we zo gaan aanleggen dat het rookafvoerkanaal of via de andere ruimtes of via de muur buitenom naar het dak gaat.

Maar ook de bakkerij heeft een houtoven nodig, gaan we die nu aan aan de andere kant op de beneden verdieping zetten?

Tijdens mijn terugreis zat ik op de snelweg er nog even over na te denken..... Misschien kunnen we het rookafvoerkanaal zo bouwen dat ook de bakkerij hier gebruik van kan maken en dan bijv. niet naast maar boven de smidse.

 
Leuk om te merken dat dit thema en het huis meerdere mensen aanspreken. Graag hoor ik ook ideeen van andere lezers. Ook buitenlandse gasten worden uitgenodigd te reageren....

2 opmerkingen:

  1. Wij willen wel een oven maken, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't was weer gezellig en zo'n avond is dan ook zo voorbij.
    Heerlijk dat brainstormen.
    Zelf gebruik ik mijn huis voor de Magiƫr het rookkanaal ook voor twee ruimtes. Ik ben er tevreden over.

    Groetjes, Willem

    BeantwoordenVerwijderen